Toimintakalenteri

Osalle kursseista ei ole vastuuhenkilöä. Jos haluat toimia vastuuhenkilönä ota yhteyttä hallitukseen etusivun lomakkeen kautta.

Päivämäärät tarkentuvat kun tapahtuma lähenee.

Ilmoittautumisohjeet kursseille tulevat sähköpostilistan kautta.

Jos olet keksinyt hyvän kurssi-idean ja paikan missä kurssi voidaan toteuttaa ota yhteyttä hallitukseen jyvaskylankaupunkimartat@marttayhdistys.fi

Tulevia tapahtumia

Ruokakurssien ilmoittautuminen alkaa 2 -3 viikkoa ennen kurssia. Seuraa sähköpostilistaamme.

Kevään 2024 toimintasuunnitelma

TO 22.2. Ruokakurssi vetäjänä Tiina Niskanen  Aiheena Vietnamin maut.   Alkaa klo 17.00 Vastuuhenkilö Sirpa Mustalampi.

TI 5.3. klo 17.30 Vuosikokous  Albassa

TI 12.3. Lukupiiri Kirjan Viemät

TO 21.3. Ruokakurssi vetäjänä Tuija Elomäki Aiheena voileipäkakut. Alkaa klo 17.00  Vastuuhenkilö Heini Ohenoja.

MA 25.3. Pääsiäisaiheinen kukkakurssi Kukkakauppa Vehkannassa

TI 9.4. Asiakasilta NP Housukaupassa/Forum klo 17.30 ->

TO 11.4. Lukupiiri Kirjan Viemät

Marttaliiton 125 -vuotisjuhla Tampereella lauantaina 20.4.2024 kimppakyydillä Jyväskylästä. Ohjeet ilmoittautumiseen tulevat tammikuun alussa.

MA 22.4. klo 17.00 -> Uusien ilta Marttakeskuksessa. Tervetuloa kaikki uudet jäsenet sekä myös sinä joka haluat tietää enemmän Martoista. Teemme illan aikana pienen makramee-työn.

Toukokuu

KE 15.5. Lukupiiri Kirjan Viemät

TO 16.5. klo 17 Tutustuminen Nunnalan Neulojiin, vastuuhenkilönä Sirpa Mustalampi

TI 21.5. klo 17 Retki Haukanniemen luontopolulle, vastuuhenkilönä Sirpa Mustalampi